Webcam sex ervaringen uit de praktijk

Je kent deze site als de plek waar je naartoe surft als je zin hebt in geile webcamsex of om de allerheetste camnieuwtjes te lezen. Wat dat betreft kun je de rest van je bookmarks net zo goed het raam uit flikkeren, want die bieden toch maar tweede keus. Toch vinden we op andere sites ook wel eens iets aardig over de geile wereld van de webcam sex.

Neem nou het artikeltje over amateurcammers dat we tegenkwamen op de veelbelovende nieuwe site Amateurcammen.nl. Hier worden enkele enthousiaste amateurcammers van de bekende camportal CrazyWebcam aan het woord gelaten. Ze vertellen een zeer herkenbaar en bij vlagen hilarisch verhaal, waaruit we u enkele quotes zeker niet willen onthouden:

“Monique van 31 vertelt: ‘Voor ik begon, heb ik ook even wat andere Amateurcamstercamgirls bekeken. Sommige gingen meteen in de weer met dildo’s en vaseline. O, jongens, wat erg, dacht ik, moet ik dat ook doen? Ik vond van niet. Ik besloot mijn kleren altijd aan te houden. In erotische praatjes ben ik ook helemaal niet goed. Ik verklap hooguit welk merk onderbroek ik aan heb. Het gekke is: ik lieg nooit. Zit ik in een slobberige Wibraslip, dan zeg ik dat gewoon.’

‘Sommigen proberen me minutenlang uit de kleren te chatten. ‘Is je poes al nat?’, vragen ze. Dan doe ik of m’n neus bloedt. Ik begin over het weer of vertel ze wat ik net heb gekookt. Sommige mannen beginnen zich dan toch af te trekken. Als zij ook een webcam hebben aanstaan, zie ik ze bezig. Wat ik dan denk? Wat zet ie zichzelf te kijk! Ik kan m’n lachen vaak niet inhouden. Maar dat vinden die mannen niet erg, geloof ik.'”

Of neem Dirk, een mannelijke amateurcammer: ‘In mijn profiel staat ‘Seksuele voorkeur: bi’. Maar ik ben gewoon hetero hoor. Maar toen ik dat in m’n profiel had staan, kreeg ik 60 procent minder inbellers. Daarom staat er nu dat ik bi ben. Zo zie je maar dat cammen helemaal niet zo makkelijk is. Je moet strategisch kunnen denken, anders komt er niemand.’

‘Mannelijke klanten vind ik prettiger dan vrouwen. Vrouwen lullen vaak maar wat, zijn niet duidelijk inwat ze willen. Mannen zeggen meteen waar het op staat. Dat ik m’n broek moet uittrekken en rukken. Dat doe ik dan. Ze hebben er netjes voor betaald, toch? Als die mannen zelf ook een webcam hebben aanstaan? Dan dek ik het beeld af met een stukje karton. Nee, ik hoef ze echt niet te zien trekken.’

 ‘Veel inbellers, mannen én vrouwen, willen dat ik voor ze ga staan plassen. Daar begin ik dus niet aan. Mijn apparatuur kan er niet tegen.’”

One Response to “Webcam sex ervaringen uit de praktijk”

  1. lynnetteholt16667 Says:

    Mas existe mulher que nu00e3o fala muuuito?rsrsrsn“Falar de” u00e9 sempre chato, melhor “falar com”, mas como nem sempre u00e9 possu00edvel, temos que conviver com estes defeitos de fabrica dos seres humanos, neh?nAh, jah toh quase decidindo e se coubesse mandava uns por envelope.nbjos Click http://link.mx/hool081945

Leave a comment